Členové

Dancers

Šárka Holečková

Zakladatelka souboru / představitelka Giselle

Po svých studiích na státní Taneční konzervatoři v Praze jsem se sice nezačala živit baletem, ale uvnitř sebe mi zůstala nesmazatelná stopa. Až po vystudování konzervatoře jsem si uvědomovala svůj vztah k baletu, který mi chyběl. Věnovala jsem se samostatným, charitativním, baletním výstupům. Nejčastěji jsem pořádala taková svá představení v domovech seniorů, ale i v zařízeních pro lidi s postižením nebo v dětském domově. V těchto nebo podobných zařízeních jsem působila také i jako dobrovolnice. Stejně jako tanec, tak i dobrovolnictví v sociální oblasti mne vždy naplňovalo. V roce 2015 - 2016 jsem se věnovala pedagogické činnosti v tanečním oboru na ZUŠ Kralovice v Horní Bříze. V roce 2015 jsem dala dohromady skupinu lidí, baletních amatérů, se kterými jsem pořádala od roku 2016 tento balet Giselle opět především v různých domovech seniorů. Sama k této roli Giselle, kterou ztvárňuji, cítím povolání, a tak vytváření celého představení nebylo pro mne prací, ale něčím, co "šlo samo". Později jsem začala tento balet hrát i s profesionálními tanečníky, a to v malých divadlech.

        Ota Frühauf

                       tanečník

S tancem jsem začal na ZUŠ ve Strakonicích v sedmi letech. V jedenácti jsem pak nastoupil na Taneční konzervatoř hlavního města Prahy, která mě připravila na profesionální taneční dráhu. Již během studia jsem měl možnost spolupracovat se souborem Bohemia balet a získat tak značné jevištní zkušenosti. Po dokončení konzervatoře jsem nastoupil na HAMU, kde nyní studuji taneční pedagogiku. V současné době se vedle baletu věnuji více tanečním stylům, především lidovému a baroknímu tanci, ale i černému divadlu. Za své největší úspěchy považuji roli v květinovém valčíku v baletu Spící krasavice, se kterou jsem vystupoval na Otáčivém hledišti v Českém Krumlově a dále pak roli Kavalíra v baletu Popelka.


Lukáš Blažek

Tanečník

Je mi 22 let a jsem absolventem Taneční konzervatoře PTK SOŠ. Za svůj život jsem dosud zkusil a tančil více tanečních stylů. Začínal jsem se street dance, konkrétně styly b-boying a hip hop, které jsem využil v taneční skupině DAP a Soul United, se kterými jsem se účastnil i větších, známějších soutěží v ČR. Poté jsem nastoupil na taneční konzervatoř, díky které jsem se dostal do Černého divadla, ale i do folklórního souboru Folklore Garden a do muzikálů Divadla Kalich, ve kterých dodnes účinkuji. Tanec je pro mne vášní, zálibou i prací. Je to činnost, která mě dokáže vždy nadchnout a nikdy mě nepřestane bavit. Miluji vyjadřovat emoce a pocity pohybem, cítit hudbu a prostě tančit.

Emma Zikmundová 

Tanečnice

Tanci jsem se začala věnovat od 6 let, docházela jsem do Baletní školy Olgy Kyndlové, se kterou jsem účinkovala například i ve Státní Opeře Praha v představeních Kouzelná flétna, Komedianti a Otello. Tehdy jsem propadla baletu a rozhodla se jít na Taneční konzervatoř hlavního měst Prahy. Vystupovala jsem v různých představeních, jako například Šípková Růženka, Louskáček, atd. a v roce 2021 jsem absolvovala.

     Viktor Kocián

  Tanečník / představitel Alberta

V letech 1999 - 2007 jsem vystudoval Taneční konzervatoř hl. m. Prahy a již během studií jsem účinkoval ve školních představeních na domácích i zahraničích scénách. Tančil jsem pas de deux z baletů Korzár, Diana a Acteon a Raymonda, sóla v choreografiích J. Kyliána (Indigo Rose, Evening Songs), R. Northa (Troy games), J. Kodeta (Frida), P. Zusky (Bolero). V letech 2004 – 2006 jsem absolvoval Mistrovské baletní kurzy Darii Klimentové, v roce 2006 jsem získal 2. místo (1. neuděleno) na Mezinárodní baletní soutěži v Brně. V sezoně 2007/2008 jsem byl členem Bavorského státního baletu v Mnichově, kde jsem vystupoval v inscenacích Korzár, Oněgin, Labutí jezeronebo Der Sturm (Bouře) v choreografii J. Mannese.
V baletním souboru Státní opery Praha jsem působil jako sólista a mezi mé největší role patřily: Vévoda Albert v baletu Giselle, Princ Siegfried a Pas de Trois v Labutím jezeře, Princ v Popelce, Šlechtic ve Spící krasavici – poslední dceři cara a Espada v Donu Quijotovi.
Od sezony 2012/ 2013 do konce sezony 2014/2015 jsem byl demisólistou Baletu Národního divadla.

Viera Bagáčová 

Tanečnice

Pocházím ze Slovenska z Trnavy. V dětství jsem začínala sportovní gymnastikou, pak jsem se začala věnovat tanci v ZUŠ a ve 12 letech klasickému tanci. Během střední školy jsem navštěvovala ,, Súkromné tanečné štúdio baletu a súčasného scénického tanca v Tranave,, pod vedením dlouholetého sólisty ND v Bratislave Dušana Nebylu. Po skončení školy jsem získala angažmá v Banské Bystrici, odkud jsem po roce odešla do Jihočeského divadla. Tančila jsem v baletech - Labutí jezero, Don Quichotte, Z pohádky do pohádky, Popelka, Carmen, Marná opatrnost, Zvoník u matky boží, Carmina Burana..., operách a muzikálech JD, v divadle Hybernia - v Labutím jezeře a Carmen a v tanečních reklamách. Dnes se věnuji kromě tancování jako OSVČ i pedagogické činnosti.

Barbora Treichelová

Tanečnice

Narodila jsem se v Českém Těšíně, ve třech letech jsem se přestěhovala do Prahy.

S baletem jsem začala od malička okolo šesti let, ale věnovala jsem se mu pouze krátkou dobu. Poté jsem vystřídala různé styly tance, ale skončila jsem opět u baletu, kterému jsem se od svých 10 let začala věnovat intenzivněji. Od té doby jsem baletu propadla a později jsem se rozhodla jít na konzervatoř.

V roce 2018 jsem absolvovala Pražskou taneční konzervatoř a střední odbornou školu. Od září 2018 jsem tančila v muzikálu Fantom opery v pražské Goja music hall. Zároveň ve stejnou dobu jsem začala s pedagogickou činností v baletní škole Cinderella v Praze, kde i v současné době vedu lekce baletu a moderního tance pro děti. Od července 2018 doposud tančím také ve folklórním souboru Studánka Praha.



Anna Caruso Hayden

Tanečnice

Jako čtyřletá začala se svými prvními tréningy baletu v USA v baletní škole Community Ballet School (Huntsville, Alabama). Dostala angažmá v Huntsville Ballet Company a tančila polosólové role v baletech Labutí jezero, Romeo a Jůlie, Bajadéra, Paquita a Louskáček. Potom se odstěhovala do Washingtonu, kde tančila Popelku ve spolupráci s Kintz-Meijia Academy of Ballet. V roce 2005 se přestěhovala do Nashville, kde tančila v divadle Vanderbilt Dance Theatre balety jako Spící krasavice, Carmina Burana, Les Sylphides, Popelka a také mnoho děl autora Toma Shoemakera (Caravan, Just Let Go, Non Grata). Anna hostovala v Rejoice School of Balletand Centennial Youth Ballet. Přes 10 let učila a choreografovala pro Rejoice School of Ballet a Vanderbilt Dance Program. V roce 2019 se přestěhovala do Prahy se svým manželem a čtyřmi dětmi. Těší se z tohoto návratu na scénu v inscenaci baletu Giselle.

   Kristýna Bürger

               Tanečnice

Baletu jsem se věnovala od svých 7 let. Před nástupem na taneční konzervatoř jsem navštěvovala hodiny Přípravky ND pod vedením paní Špryslové a Sobotkové. Poté jsem vystudovala v roce 2013 Pražskou taneční konzervatoř. Během studií jsem vystoupila v řadě baletních představeních a měla jsem čest vystoupit ve velkých divadlech (např. v Národním divadle v La Sylphide, Státní Opeře v Labutím jezeře nebo Giselle, Stavovské divadlo - Šípková Řůženka, Děvčátko se sirkami, Národní divadlo Moravskoslezské - Labutí jezero aj.) Po zaniknutí souboru Státní Opery jsem se nechtěla tanci na dále věnovat a proto jsem hledala hlubší smysl svého působení ve světě baletu a nalezla jej v pedagogické činnosti. V roce 2013 jsem založila baletní studio Balletina, kde se snažím dětem ukázat, že umění je a může být pro každého a může mít více tváří. Od roku 2023 se věnuji projektu, který se těší úspěchu - Děti tančí dětem, kde vystupuji s žáky pro školy a školky a cílem je děti seznámit s tak krásným uměním jako je balet.

Marie Hudečková

               Tanečnice

Baletu se věnuji od svých 4 let, jsem absolventkou Janáčkovy konzervatoře v Ostravě a Janáčkovy akademie múzických umění v Brně. Již za studií jsem hostovala převážně v moravských divadlech, kde jsem ztvárnila jak role klasického baletu, tak posléze muzikálu, kde jsem zejména stepovala. Zúčastnila jsem se řady baletních projektů, vystupovala v sólových rolích na menších zahraničních scénách, např. ve Stravinského Svěcení jara či Ščedrinově suitě Carmen. Svou taneční dráhu jsem přerušila v roce 2014, abych se věnovala více dějinám umění, které jsem vystudovala také, a poté svým třem dětem. Od roku 2022 jsem se ve volném čase vrátila i k tanci, věnuji se baletu jako pedagog a nyní jsem ráda za příležitost opět se postavit i na divadelní prkna.

© 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky